Sukladno članku 6 st.3 Zakona o pružanju usluga u turizmu, NN 130/17, 25/19, 98/19, 42/20, 70/21, obavještavamo potrošače da nezadovoljstvo za pruženu uslugu mogu iskazati prigovorom u pisanoj formi putem elektroničke pošte, na adresu:
Ili poštom na adresu:
ERIDAN d.o.o.
Fuležina 12
21 216 Kaštel Stari
Odgovor na vaš prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.
U pisanom prigovoru potrebno je navesti:
- Ime i prezime korisnika usluge
- Adresu korisnika usluge
- Kontakt korisnika usluga
- Šifru paket aranžmana / izleta na koji se odnosi prigovor
Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju biti će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje.
To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na navedenom linku.
Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.
Platforma je potrošačima dostupna na elektroničkoj poveznici http://ec.europa.eu/odr.